Ghid Marketing pe Internet

Unul din cele mai vechi ghiduri pentru marketing pe Internet în limba română, dar şi unul din cele mai concise şi mai practice ghiduri. Deşi au trecut mulţi ani de la scrierea acestuia, principiile de bază descrise aici rămân încă valabile.
Marketingul pe Internet utilizează Internetul pentru a vinde bunuri şi servicii. Marketingul pe Internet include reclamele plătite pe baza clicurilor, reclame cu banere, marketingul prin e-mail, marketingul pentru motoarele de căutare (inclusiv optimizarea pentru motoarele de cautare), marketingul prin bloguri si articole, etc.
Lectură plăcută!

Unul din cele mai vechi ghiduri pentru marketing pe Internet în limba română, dar şi unul din cele mai concise şi mai practice ghiduri. Deşi au trecut mulţi ani de la scrierea acestuia, principiile de bază descrise aici rămân încă valabile. Marketingul pe Internet utilizează Internetul pentru a vinde bunuri şi servicii. Marketingul pe Internet include reclamele plătite pe baza clicurilor, reclame cu banere, marketingul prin e-mail, marketingul pentru motoarele de căutare (inclusiv optimizarea pentru motoarele de cautare), marketingul prin bloguri si articole, etc. Lectură plăcută! CUPRINS Introducere în marketing    Marketing sau publicitate?    Cheia succesului       Eşecuri       Soluţii    Conţinutul    Scopul marketingului    Conceptul de marketing       Deci, ce este marketingul?    Funcţiile marketingului       Elemente ale unei prezenţe Internet de succes          Numele de domeniu          Designul          Promovarea          Interesul vizitatorilor Studierea pieţei    Metode şi tehnici de culegere şi analiză a informaţiilor       Planificarea afacerii online          Practici Cheie:          Resurse Cheie:       Elementele planificării:       Planul de afaceri       Audienţa          Vizitatorii          Practici cheie:       Dimensiunea şi structura pieţei    Studierea consumului       Metode de investigare a nevoilor       Investigarea comportamentului consumatorilor          Redobândirea clienţilor pierduţi    Politica de preţ       Designul       Atragerea clienţilor       Trecerea de la marketing la vânzări       Contul comercial       Formularul de comandă       Autorizarea on-line       Urmărirea comenzii       Provocări tehnice       Subcontractarea       Concluzii Politica promoţionala    Politica de marketing       Când trebuie să începeţi       Planul de marketing    Marketingul clasic       Creşterea expunerii          Tipărirea URL- ului pe toate materialele de comunicaţie de marketing       Designul broşurilor şi pliantelor       Utilizarea cărţii de vizită ca instrument de marketing       Creşterea vânzărilor prin cataloage    Marketingul agresiv („Guerilla Marketing”)       „Armele” unui marketing de gherilă       Etapele unei campanii de GM:    Marketingul viral       De unde provine forţa sistemului?       Cum funcţionează marketingul viral?    Marketingul în reţea    Programe de afiliere       Alegerea unui program afiliat/asociat          Criterii de decizie:       Înfiinţarea unui program asociat          Metoda #1          Metoda #2          Metoda #3 Publicitate on-line    1. Stabiliţi cu claritate obiectivul    2. Definiţi mesajul publicitar    3. Optimizarea site-ului    4. Utilizaţi capacităţile interactive ale Internetului    Scrierea mesajelor publicitare (copywriting)       A. Strângerea informaţiei despre produs       B. Identificaţi caracteristicile esenţiale ale produsului       C. Identificaţi audienta ţinta       D. Stabiliţi obiectivele mesajului dvs.       E. Identificaţi formatul de prezentare a mesajului       F. Elaboraţi mesajul    Tehnici de marketing direct în anunţul publicitar    Tipuri de reţele publicitare       Reţele de tip link-exchange       Reţele de tip agenţie de media          1. Gazde de publicitate          2. Cumpărători de publicitate    Linkuri       Link Exchange    Schimb de banere       Traficul       Tehnici neconvenţionale          Cum obţine aceste rezultate?    E-mail       Liste de discuţii       Buletinul informativ (Newsletters)          12 funcţii ale unui buletin informativ    Grupuri de ştiri (Newsgrupuri)       Anunţuri publicitare       Contacte on-line    Reviste electronice    Concursuri       Dirijarea de concursuri          Organizarea unor concursuri       Premii    Gratuităţi    Evenimente şi articole în presă    Sistemul de monitorizare       Contoare       Măsurarea popularităţii linkurilor    Mic dicţionar Perspective    Mitul 1:Puteţi face reclamă pentru 80 de milioane de oameni pe Internet    Mitul 2: Dacă nu va înscrie-ţi acum compania dvs. pe "Net", veţi pierde marea şansă    Mitul 3: Nu puteţi face publicitate pe Internet    Mitul 4: Dacă încercaţi să faceţi publicitate pe Internet, veţi fi ars de viu    Mitul 5: Puteţi să faceţi o groază de bani repede prin Internet    Mitul 6: Nimeni nu face nici un ban de pe Internet    Mitul 7: Nimeni nu vă poate găsi pe Internet. O variantă: Nu poţi să găseşti nimic pe Internet    Tendinţe    TELEVIZIUNEA VERSUS INTERNET       Asemănări:       Deosebiri    Perspective    În final, Despre autor    Nicolae Sfetcu       De același autor       Contact Editura    MultiMedia Publishing Ghid Marketing pe Internet

CUPRINS

Introducere în marketing
Marketing sau publicitate?
Cheia succesului
Eşecuri
Soluţii
Conţinutul
Scopul marketingului
Conceptul de marketing
Deci, ce este marketingul?
Funcţiile marketingului
Elemente ale unei prezenţe Internet de succes
Numele de domeniu
Designul
Promovarea
Interesul vizitatorilor
Studierea pieţei
Metode şi tehnici de culegere şi analiză a informaţiilor
Planificarea afacerii online
Practici Cheie:
Resurse Cheie:
Elementele planificării:
Planul de afaceri
Audienţa
Vizitatorii
Practici cheie:
Dimensiunea şi structura pieţei
Studierea consumului
Metode de investigare a nevoilor
Investigarea comportamentului consumatorilor
Redobândirea clienţilor pierduţi
Politica de preţ
Designul
Atragerea clienţilor
Trecerea de la marketing la vânzări
Contul comercial
Formularul de comandă
Autorizarea on-line
Urmărirea comenzii
Provocări tehnice
Subcontractarea
Concluzii
Politica promoţionala
Politica de marketing
Când trebuie să începeţi
Planul de marketing
Marketingul clasic
Creşterea expunerii
Tipărirea URL- ului pe toate materialele de comunicaţie de marketing
Designul broşurilor şi pliantelor
Utilizarea cărţii de vizită ca instrument de marketing
Creşterea vânzărilor prin cataloage
Marketingul agresiv („Guerilla Marketing”)
„Armele” unui marketing de gherilă
Etapele unei campanii de GM:
Marketingul viral
De unde provine forţa sistemului?
Cum funcţionează marketingul viral?
Marketingul în reţea
Programe de afiliere
Alegerea unui program afiliat/asociat
Criterii de decizie:
Înfiinţarea unui program asociat
Metoda #1
Metoda #2
Metoda #3
Publicitate on-line
1. Stabiliţi cu claritate obiectivul
2. Definiţi mesajul publicitar
3. Optimizarea site-ului
4. Utilizaţi capacităţile interactive ale Internetului
Scrierea mesajelor publicitare (copywriting)
A. Strângerea informaţiei despre produs
B. Identificaţi caracteristicile esenţiale ale produsului
C. Identificaţi audienta ţinta
D. Stabiliţi obiectivele mesajului dvs.
E. Identificaţi formatul de prezentare a mesajului
F. Elaboraţi mesajul
Tehnici de marketing direct în anunţul publicitar
Tipuri de reţele publicitare
Reţele de tip link-exchange
Reţele de tip agenţie de media
1. Gazde de publicitate
2. Cumpărători de publicitate
Linkuri
Link Exchange
Schimb de banere
Traficul
Tehnici neconvenţionale
Cum obţine aceste rezultate?
E-mail
Liste de discuţii
Buletinul informativ (Newsletters)
12 funcţii ale unui buletin informativ
Grupuri de ştiri (Newsgrupuri)
Anunţuri publicitare
Contacte on-line
Reviste electronice
Concursuri
Dirijarea de concursuri
Organizarea unor concursuri
Premii
Gratuităţi
Evenimente şi articole în presă
Sistemul de monitorizare
Contoare
Măsurarea popularităţii linkurilor
Mic dicţionar
Perspective
Mitul 1:Puteţi face reclamă pentru 80 de milioane de oameni pe Internet
Mitul 2: Dacă nu va înscrie-ţi acum compania dvs. pe „Net”, veţi pierde marea şansă
Mitul 3: Nu puteţi face publicitate pe Internet
Mitul 4: Dacă încercaţi să faceţi publicitate pe Internet, veţi fi ars de viu
Mitul 5: Puteţi să faceţi o groază de bani repede prin Internet
Mitul 6: Nimeni nu face nici un ban de pe Internet
Mitul 7: Nimeni nu vă poate găsi pe Internet. O variantă: Nu poţi să găseşti nimic pe Internet
Tendinţe
TELEVIZIUNEA VERSUS INTERNET
Asemănări:
Deosebiri
Perspective
În final,
Despre autor
Nicolae Sfetcu
De același autor
Contact
Editura
MultiMedia Publishing

MultiMedia Publishing https://www.telework.ro/ro/e-books/ghid-marketing-pe-internet/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *